سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

صفحه خانگی پارسی یار درباره

علت شکست مسلمانان و زوال اسلام در اندلس

اَندُلُس که امروز اسپانیا نامیده می شود در سال 711 میلادى به تصرف مسلمانان در آمد با آن که اروپا در حالت توحش و قرون وسطائى مىزیست، مسلمانان اسپانیا را باوج تمدن و دانش رساندند.


دکتر گوستاولون دانشمند معروف فرانسوى در اینباره می نویسد:در زمان مسیحیان اسپانیا قبل از اعراب، تمدن و آبادى جز همان مقدار که وحشیان گوت داشتند در این کشور بچشم نمى خورد، اعراب مقارن باپایان فتوحات خود در این سرزمین دست به اصلاحات و عمران و آبادى زده و در زمانى کمتر از صد سال توانستند زمینهاى لم یزرع و موات را زیر کشت و زرع در آورده و شهرهائى که بصورت ویرانه در آمده بود از نو بسازند و بناهاى بسیار عالى و مهم در آنجا بنا کنند و از طرفى ارتباطات خارجى با کشورهاى دیگر برقرار سازند.


سپس دست به ترویج علوم و دانش زده بهمین منظور کتب یونانى و لاتینى را به زبان عرب ترجمه کردند، دانشگاههاى بزرگى تاءسیس نمودند که یکى از همین دانشگاهها مدت زمانى مرکز نشر علوم و معارف در تمام قاره اروپا شده بود...و در حقیقت قرطبه براى مدت سیصد سال مترقى ترین شهرهاى دنیاى آنروز بوده است.

مسلمانان حدود 800 سال در اسپانیا قدرت را در دست داشتند و اسپانیا در این مدت مهد علم و تمدن گردیده بود تا آنکه دشمنان با انتشار فساد و بى حجابى و رواج مشربات الکلى و بى بندوبارى و بالاخره در اثر اختلاف زمامداران حکومت مسلمانان ساقط گردید.

بلکه طبق نوشته دکتر گوستاولوبون: بعد از سقوط حکومت مسلمین، نخست مسلمانان را بزور وادار به قبول دین مسیح کردند، سپس محکمه هاى تفتیش عقائد، دستور سوزاندن این تازه مسیحیان را داد.


ببهانه اینکه اینها واقعاً به دین مسیح در نیامده اند و بقیه را وادار به مهاجرت کردند. در سال 1610 میلادى دولت اسپانیا دستور داد تمام اعراب از اسپانیا بیرون روند و مهاجرت کنند اعراب که با این دستور ناچار بجلاى وطن گشتند در سر راه که می خواستند از اسپانیا هجرت کنند بیشترشان بدست مسیحیان کشته شدند آنگاه بنقل از راهب بلیدا مىگوید: 4/3 این مهاجران در اثناى مهاجرت کشته شدند.


و اضافه مىکند: و او (بلیدا) همان کسى است که کاروان یکصد و چهل هزار نفریشان را کشت. این مورخ معروف فرانسوى بنقل از سدیلو مورخ معروف مىنویسد: از زمانى که فردیناند اسپانیا را فتح کرد، تا آخرین مهاجرت اعراب سه میلیون نفر از نفوس اسپانیا کاسته شد.

مى بینیم چگونه یک ملت مسلمان بر اثر فساد؛ حکومت، فرهنگ، دین و حتى جان خود را از دست دادند.

آرى اینست نتیجه جوامعى که از مسیر فطرت منحرف گشته و در گرداب فساد غوطه ور شده اند. باشد که کشورهاى اسلامى از آن درس عبرت بگیرند.

پیامبر صلّى الله علیه وآله وسلّم فرمود: لا یُلْدغ الْمُؤمِن مِنْ جُحرٍ مَرَّتَین

مؤمن هرگز از یک سوراخ دو بار گزیده نمى شود.





موضوعات مرتبط: اعتراض به بد حجابی، کشف حجاب، جنگ نرم و حجاب، مطالب خواندنی، متفرقه
برچسب‌ها: اندلس, حیا, عفت, اسلام, فساد, بد حجابی

زن مؤمنه از طرز حجابش پیداست


در خیابان چهره آرایش مکن/ از جوانان سلب آسایش مکن

زلف خود از روسری بیرون مریز/ در مسیر چشم‌ها افسون مریز


خواهرم دیگر تو کودک نیستی / فاش‌ترگویم عروسک نیستی

خواهرم ای دختر ایران زمین/ یک نظر عکس شهیدان را ببین


خواهرم این قدر طنازی مکن/ با اصول شرع لجبازی مکن


پدرم گفت گل از رنگ و لعابش پیداست/ زن مؤمنه از طرز حجابش پیداست


گزارشهای بودار سیما !!!

بسم الله الرحمن الرحیم



گزارشهای بودار سیما !!!


بدحجابی، بررسی، نقد، صدا و سیما،فیلم های س ، شکن ، دختر، زن، -18،سوتی ، مشایی ، شبکه  ، ماهواره ، احمدی نژاد ، جریان انحرافی


نشسته بودم پای تلوزیون داشتم اخبار شبکه یک رو نگاه می کردم ، اول اخبار خلاصه اخبار رو پخش کردند که قسمتی از اون مربوط به مصاحبه با مردم در مورد دست آورد ها و موفقیت های هسته ای کشور عزیزمون بود ، جالب بود ! حجاب خانمها رو عرض میکنم ، کنجکاو شدم که بقیه اخبار رو نگاه نکنم ، به مشروح اخبار که رسید با چهار پنج تا آقا مصاحبه کردند و با هفت خانم .




از هفت نفر خانمی که باهاشون مصاحبه شد شش نفر اونها بد حجاب بودند و فقط یکی از اونها حجاب مناسب داشت !! یعنی در کشور جمهوری اسلامی از هر هفت نفر خانم یک نفر با حجابه ؟ یا قحط النساء بود ؟
لاقل نصف نصف گزارش می گرفتید!



در مطالب قبلی و در تصاویر گذشته هم این تذکر رو دادم که صدا و سیما به طور مشکوک و خزنده ای سعی داره که بد حجابی رو عادی جلوه بده و اون رو جزئی از فرهنگ جامعه نشون بده .
مسئول این قصور کیه ؟

 

چرا صدا و سیما حتی یک برنامه یا یک گزارش در مورد حجاب نداره ؟
به جای این همه برنامه های پوچ آیا نمیشه یک بار در مورد حجاب و آفت بی حجابی بحث بشه ؟



تو تلوزیون خانمها خوش صورت ( بد سیرت ) رو با صد قلم آرایش و هزار ناز و عشوه نشون میدن ، خاله شادونه آواز میخونه و می رقصه بعد میگن وضعیت جامعه خراب شده ، ملت ماهواره نگاه می کنه !
یکی نیست بگه شما کام ملت رو به حرام عادت دادین ، به موسیقی و تماشای زنها معتادشون کردین ، معتاد که شدن دیگه صدا و سیما اقناعشون نکرد رفتن سراغ ماهواره . خدا ازتون نگذره


درد رو به کی بگیم که 99 درصد بازیگران خانم ما بد حجاب و بی حجاب هستند ؟
درد رو به کی بگیم که اکثر مجری های خانم ما با آرایش جلوی دوربین میان ؟
درد رو به کی بگیم که در تمامی فیلمهای ما خانم ها آرایش غلیظ دارن ؟




جناب آقایان ریاست های صدا و سیما و ریاست های شبکه های مختلف که ماشا الله همتون ریش دارید و پیشونیتون از کثرت سجود پینه بسته ! یقین بدونید که روز قیامت از شما در مورد این فسق ها و فساد ها سوال خواهد شد ، اون روز وقتیه که به ریش و پیشونی آدم نگاه نمی کنن ، بهونه هایی رو هم که تو این دنیا برا ملت می تراشیدند تا اشتباهاتشون ماس مالی بشه رو ازشون قبول نمی کنند.
خدا اون ور به دادتون برسه !















 

 
 


به نقل از .بلاگ :کربلایی110-علی اکبرمحمّدزاده مازندرانی


پرهیز نگاه حرام و زنای چشم

 

در خطبه معروفی که پیامبر اکرم (ص) در هنگام آغاز ماه رمضان بیان فرمودند : حضرت امام علی (ع) برخواستند و سوال کردند : بهترین عمل در این ماه چیست؟ پیامبر اکرم فرمود : پرهیز و تقوای شدید از حرام


یکی از حرام هایی که متاسفانه شیوع دارد در فضای اینترنت نگاه حرام و زنای چشم است!


بیانات حضرت امام خامنه ای در دیدار زنان نخبه و مجاهددنیای اسلام+

بیداری اسلامی+محجبه+چادر+دختر با حجاب
حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار بیش از هزار نفر از زنان نخبه، فرهیخته و مجاهد دنیای اسلام، نقش زنان را در حرکت عظیم بیداری اسلامی بی بدیل خواندند و با اشاره به تجربه بسیار پربرکت حضور زنان ایران در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی تأکید کردند: تداوم،‌تقویت و گسترش حضور زنان در حرکت مبارک بیداری اسلامی بی تردید، پیروزیهای فراوانی را برای ملتهای مسلمان به دنبال خواهد آورد.
ایشان، اجتماع زنان فرهیخته و مسلمان 85 کشور جهان را در اجلاس بین المللی زنان و بیداری اسلامی، فرصتی بسیار مهم برای شناخت بیشتر زنان دنیای اسلام از یکدیگر دانستند و افزودند: آشنایی و تعامل ایجاد شده در این اجلاس را مقدمه ای برای ایجاد حرکتی مؤثر و ماندگار در روند احیای هویت و شخصیت زنان مسلمان قرار دهید.
رهبر انقلاب با اشاره به تلاش 100 ساله، پیچیده و همه جانبه غرب برای دور کردن زنان مسلمان از هویت اسلامی تأکید کردند: تلاش بانوان نخبه جهان اسلام برای احیای این هویت، بزرگترین خدمت به امت اسلامی است چرا که احساس هویت، آگاهی و بصیرت زنان مسلمان، تأثیری شگرف و مضاعف بر جریان بیداری اسلامی و عزت و کرامت امت اسلام خواهد داشت.

حجاب+امام خامنه ای+محجبه+حیا+دختر با حجاب+hijab+hejab               حجاب+امام خامنه ای+محجبه+حیا+دختر با حجاب+hijab+hejab 
         
 حجاب+امام خامنه ای+محجبه+حیا+دختر با حجاب+hijab+hejab              حجاب+امام خامنه ای+محجبه+حیا+دختر با حجاب+hijab+hejab

حجاب+امام خامنه ای+محجبه+حیا+دختر با حجاب+hijab+hejab+بیداری اسلامی               حجاب+امام خامنه ای+محجبه+حیا+دختر با حجاب+hijab+hejab+بیداری اسلامی


حجاب+امام خامنه ای+محجبه+حیا+دختر با حجاب+hijab+hejab+بیداری اسلامی     
     حجاب+امام خامنه ای+محجبه+حیا+دختر با حجاب+hijab+hejab+بیداری اسلامی                          حجاب+امام خامنه ای+محجبه+حیا+دختر با حجاب+hijab+hejab+بیداری اسلامی

            حجاب+امام خامنه ای+محجبه+حیا+دختر با حجاب+hijab+hejab+بیداری اسلامی

عکس ها را در رایانه ی خود ذخیره کنید سپس با اندازه واقعی مشاهده کنید.

دانلود کنید خیلی جالبه ( دکتر انوشه ) {درباره روابط پسر و دختر}

دانلود کنید خیلی جالبه ( دکتر انوشه ) {درباره روابط پسر و دختر}


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



4 مورد تربیتی عرض می کنم خدمتتون :

برادر دبیرستان پدر سر کار ، مادر آشپزخونه ، دختره هم توی حال ، و توی حال !

تلفن زنگ میخوره . زیییییییینگ

تلفن اول : صدای پسره هست . الو ببخشید خسته نباشید عذر میخوام ، میخوام یه چند لحظه مزاحمت بشم.

دختره گوشی رو میزاره . این تربیت نوع اول و بهترین نوع تربیته.

 

حتی اجازه نمیده که اون پسر احساس کنه این دختر بود یا پسر.

 

تربیت نوع دوم

ریییییییییینگ :

پسره زنگ میزه . صدای پسره هست . میگه : الو ، سلام ، حالت خوبه ، خوبی ، عذر میخوام ، می خواستم یه چند لحظه مزاحمت بشم.

دختر به مادرش اشاره میکنه بیا پای تلفن و جواب بده که فردا شرش رو نگذاری گردن من ، بگی با پسر مردم رابطه داشت.

توی نظام پدر سالاری و مادر سالاری اینه . میسپاره به پدر و مادر

تربیت نوع سوم

تربیت رایج در کشور ما هست.

ریییییییییینگ .

پسر : الو ، سلام ، حالت خوبه ، عذر میخوام یه چند لحظه میخواستم مزاحمت بشم ، یه چند کلمه باهات حرف بزنم .

دختر : خفه شو ، کثافت ، عوضی

این تربیت رایج در کشور ماست.

اما تربیت نوع چهارم ، اون چیزی که مد نظر منه .

تربیت نوع چهارم

ریییییییییینگ

تلفن زنگ میزنه . اصلا قبل از اینکه پسره حرف بزنه خود دختره میگه : الوووو بفرمایید .

پسره هم میگه : عذر میخوام یه چند لحظه میخواستم مزاحمت بشم.

دختر : آقا خواهش میکنم مزاحم نشین .

شما دختر ها تصور میکنید پسرها به حرفهای شما در تلفن گوش میکنند؟؟

حتی یک حرف ، حتی یک حرفش را گوش نمیکنند ! ابدا !

پسرها فقط به اون حالی که شما روی این صدا دارید


حجاب و فعالیت اجتماعی

اگر زن و یا دختر غرض نداشته باشد و نخواهد برهنه بیرون بیاید، پوشیدن یک لباس که تمام بدن و سر، جز چهره و دو دست تا مچ را بپوشاند، مانع هیچ فعالیت بیرونی نخواهد بود. بلکه برعکس، تبرج و خودنمایی و پوشیدن لباس‌های تنگ و نازک و مدهای رنگارنگ است که زن را به صورت موجودی مهمل و غیرفعال در می‌آورد که باید تمام وقتش را مصروف حفظ پزیسیون خود کند.

به نظر من استثناء وجه و کفین، به منظور رفع حرج و امکان دادن به فعالیت زن است.

وقتی زن و یا دختر پوشیده و سنگین از خانه بیرون بروند و جانب عفاف و پاکدامنی را رعایت نمایند، افراد فاسد و مزاحم، جرأت نمی‌کنند متعرض آنها شوند.

زنان باید در رفتار خود وقار و سنگینی را کاملاً رعایت کنند تا از آزار افراد مزاحم مصون بمانند.


به نقل از وبلاگ : بسیجی عاشق ولایت



ضرورت چادر در عصر ما

امروزدشمنان اسلام از راههای مختلف می خواهند زشتی محرمات و معاصی و منزلت حیا و عفت را از بین ببرند. از همین رو به شیوه های مختلف در اذهان جوانان القا می کنند که ارزش شخصیت و تمدن در لباسهای آنچنانی است. در چنین موقعیتی باید زنان و دختران مسلمان هوشیار باشند و با پوشش مناسب و شایسته خویش پاسخ دندان شکنی به این خودباختگان بدهند و دیگران را نیز به پوشش برتر تشویق نمایند. ماباید نسبت به مسائلی که دشمن را به وحشت می اندازد حساس باشیم و بکوشیم تا آنها را تقویت کنیم و چادر یکی ازآنهاست.

یک جامعه شناس فرانسوی در خصوص سیاستهای استعمار در مبارزه با حجاب زنان الجزایر می گوید: هر چادری که دورانداخته می شود افق جدیدی را که برای استعمار ممنوع بوده در برابر او می گشاید و پس از دیدن هر چهره بی حجاب امیدهای حمله ور شدن استعمار ده برابر می شود.



hejabpix.blogfa.com

حجاب یعنی نه گفتن به همه نامحرمان و ظاهر بینان

 

 

 

 


به نقل از وبلاگ : بسیجی عاشق ولایت
برچسب‌ها: خواندنی, چادر