سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زینت زن=حفظ حجاب((Hejab pix))+عکس+پوستر

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دختر عفیفه و محجبه

دختر عفیفه و محجبه، مهمان گران قدری است که هر جا رَوَد با تعظیم و تکریم پذیرایی شود، ولی غیر محجبه با نظر شهوانی. دختر عفیفه و محجبه جلوه عفت و حیای خداوند است عفاف باطنی و فطری زن، زینت گوهر روح و دژ محکم امنیتی اوست، حجاب کامل و عدم اختلاط با مردان، ضامن کنترل غریزه ها و میل های او، حافظ بهداشت و سلامت روانی و غریزی افراد جامعه و بالاخره باعث تامین امنیت اجتماعی زن است.

این دژ باطنی و امنیتی زن همچون سدّ پولادینی است که هرگز فرو نمی ریزد، مگر با غفلت زن نسبت به ارزش ها و استعدادهای متعالی خود و قرار دادن خویش در معرض نگاههای آلوده و ناپاک هوس رانان.

دختری که عفت و حیا در وجودش موج زند، ستاره فروزان عشق، جان او را تابناک نماید. حجاب و پوشش عفیفانه زن شعار حق طلبی، نمایش حقیقت خواهی و فریاد علیه جاهلیت و خودآرایی و خودنمایی جاهلی است.

 

 

 

 

 


به نقل از وبلاگ : بسیجی عاشق ولایت



بسم الله الرحمن الرحیم گزارشهای بودار سیما !!!

بسم الله الرحمن الرحیم



گزارشهای بودار سیما !!!


بدحجابی، بررسی، نقد، صدا و سیما،فیلم های س ، شکن ، دختر، زن، -18،سوتی ، مشایی ، شبکه  ، ماهواره ، احمدی نژاد ، جریان انحرافی


نشسته بودم پای تلوزیون داشتم اخبار شبکه یک رو نگاه می کردم ، اول اخبار خلاصه اخبار رو پخش کردند که قسمتی از اون مربوط به مصاحبه با مردم در مورد دست آورد ها و موفقیت های هسته ای کشور عزیزمون بود ، جالب بود ! حجاب خانمها رو عرض میکنم ، کنجکاو شدم که بقیه اخبار رو نگاه نکنم ، به مشروح اخبار که رسید با چهار پنج تا آقا مصاحبه کردند و با هفت خانم .

 

از هفت نفر خانمی که باهاشون مصاحبه شد شش نفر اونها بد حجاب بودند و فقط یکی از اونها حجاب مناسب داشت !! یعنی در کشور جمهوری اسلامی از هر هفت نفر خانم یک نفر با حجابه ؟ یا قحط النساء بود ؟
لاقل نصف نصف گزارش می گرفتید!


در مطالب قبلی و در تصاویر گذشته هم این تذکر رو دادم که صدا و سیما به طور مشکوک و خزنده ای سعی داره که بد حجابی رو عادی جلوه بده و اون رو جزئی از فرهنگ جامعه نشون بده .
مسئول این قصور کیه ؟


چرا صدا و سیما حتی یک برنامه یا یک گزارش در مورد حجاب نداره ؟
به جای این همه برنامه های پوچ آیا نمیشه یک بار در مورد حجاب و آفت بی حجابی بحث بشه ؟

 

تو تلوزیون خانمها خوش صورت ( بد سیرت ) رو با صد قلم آرایش و هزار ناز و عشوه نشون میدن ، خاله شادونه آواز میخونه و می رقصه بعد میگن وضعیت جامعه خراب شده ، ملت ماهواره نگاه می کنه !
یکی نیست بگه شما کام ملت رو به حرام عادت دادین ، به موسیقی و تماشای زنها معتادشون کردین ، معتاد که شدن دیگه صدا و سیما اقناعشون نکرد رفتن سراغ ماهواره . خدا ازتون نگذره


درد رو به کی بگیم که 99 درصد بازیگران خانم ما بد حجاب و بی حجاب هستند ؟
درد رو به کی بگیم که اکثر مجری های خانم ما با آرایش جلوی دوربین میان ؟
درد رو به کی بگیم که در تمامی فیلمهای ما خانم ها آرایش غلیظ دارن ؟



جناب آقایان ریاست های صدا و سیما و ریاست های شبکه های مختلف که ماشا الله همتون ریش دارید و پیشونیتون از کثرت سجود پینه بسته ! یقین بدونید که روز قیامت از شما در مورد این فسق ها و فساد ها سوال خواهد شد ، اون روز وقتیه که به ریش و پیشونی آدم نگاه نمی کنن ، بهونه هایی رو هم که تو این دنیا برا ملت می تراشیدند تا اشتباهاتشون ماس مالی بشه رو ازشون قبول نمی کنند.
خدا اون ور به دادتون برسه !



 





















 


به نقل از .بلاگ :کربلایی110-علی اکبرمحمّدزاده مازندرانی
برچسب‌ها: بد حجابی, hejab

سلحشور: در تلویزیون نظارت وجود ندارد

سلحشور: در تلویزیون نظارت وجود ندارد

-----------------------------------------------------------------------------------

خبرگزاری فارس: فرج‌الله سلحشور گفت: با کمی دقت در تلویزیون متوجه می‌شوید که در این حوزه نظارت وجود ندارد و هر کاری که بکنند، کسی نیست که چیزی بگوید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


 

خبرگزاری فارس: سلحشور: در تلویزیون نظارت وجود ندارد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، «فرج‌الله سلحشور» صبح امروز -20 تیرماه- با زهره سادات لاجوردی مدیر آموزش مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دیدار کرد.

بنا بر این گزارش، در این دیدار لاجوردی در سخنانی گفت: با وجود اینکه حدود 33 سال از انقلاب اسلامی گذشته ما هنوز به موضوعاتی فکر می‌کنیم که در زمان استقرار نظام اسلامی در کشور برایمان دغدغه بود مانند حجاب و عفاف که امروز در جامعه شاهد آن نیستیم.

وی ادامه داد: به نظر من عدم هماهنگی نهادهای فرهنگی دلیل اصلی این موضوع است. درست است که همه در گفتار از این موضوع صحبت می‌کنند اما در عمل با سلیقه‌های مختلفی مواجه هستیم که گاهی از عدم اعتماد عمیق به دستورات اسلام ناشی می‌شود.

لاجوردی تصریح کرد: من معتقدم کارآیی که یک فیلم‌ می‌تواند درباره موضوع حجاب و عفاف داشته باشد، به مراتب بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی است. به نظر می‌رسد بعضی وقت‌ها دست‌هایی وجود دارد که بازیگرانی را در بحث حجاب و عفاف معرفی کند که خیلی مناسب نیستند. می‌بینید که در صداوسیما خانمی حجاب را رعایت می‌کند اما همان بازیگر وقتی به جشنواره می‌آید به شکلی است که دوربین اصلا به سمتش نمی‌رود.

وی گفت: این بحث ظاهری است و در بحث باطنی هم ممکن است کسی با ظاهر اسلامی بازی کند اما پیامی که آن فرد به مخاطب می‌دهد، طوری نیست که حجاب و عفاف را ترویج کند.

گاهی برداشت می‌شود که حجاب و عفاف برای بانوان است اما عفاف در حرکت، گفتار، رفتار و ... هم برای مردان و هم برای زنان مطرح می‌شود و حتی در این بحث می‌شود به نحوه نشستن و برخورد دختر و پسر مجری یک برنامه تلویزیونی بحث کرد.

وی ادامه داد: در ماه رمضان نیز یکی از مصیبت‌های ما سریال‌هایی است که آسیب‌هایی دارند که به راحتی قابل جبران نیست. چند سال قبل شورای عالی اتقلاب فرهنگی مجموعه‌ای را درباره عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی ابلاغ کرد اما عزم راسخی برای پیگیری آن وجود ندارد و فکر می‌کنم مجلس باید بخش نظارتی خود را فعال کند.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم سلحشور نیز در سخنانی گفت: مشکل عفاف و حجاب عمیق‌تر از بحث‌هایی است که می‌شود و متاسفانه تلویزیون به نفاق در این موضوع دامن زده است. چون بازیگر از طرفی با حجاب جلوی دوربین می‌آید ولی در پشت دوربین بی‌حجاب است و همین موضوع خانم‌ها را به نفاق در حجاب ترغیب می‌کند.

وی ادامه داد: تلویزیون خط قرمزها را از بین برده است و همین موضوع تبدیل به الگو برای دختران و جوانان ما می‌شود. قبل از انقلاب مرزها در این زمینه مشخص بود اما چون حکومت اسلامی است، چنین مرزهایی مشخص نیست و همه ناخودآگاه فکر می‌کنند که چنین مواردی درست است. الان ارزش‌ها به هم ریخته و ضد ارزش‌ها حاکم شده است.

وی تصریح کرد: نکته دیگری که مطرح است، این است که درباره حجاب در سینما و تلویزیون نمی‌توانید کار کنید چون اصحاب رسانه خودشان بی‌حجاب هستند. مثلا سردار رادان در بحث حجاب و عفاف کار می‌کند اما کسی مثل فرزاد حسنی او را تخریب می‌کند. این امر هم به دلیل این است که به هنرمند مشتبه شده که او ملاک جامعه است و کسی هم نیست که به او بگوید تو به اندازه یک کارگر هستی.

کارگردان سریال یوسف پیامبر (ع) عنوان داشت: چه اتفاقی افتاده که روابط بین مرد و زن و دختر و پسر عادی شده است؟ امام خمینی(ره) با تداخل زن و مرد مخالف بودند. طبیعی است که زن و مرد در یک محیط کاری یا در دانشگاه وقتی در کنار هم باشند با هم ارتباط دارند و روابط‌شان کم‌کم عادی می‌شود و این موضوع اجتناب‌ناپذیر است. تا زمانی که روابط در اجتماع بین زن و مرد عادی باشد، نمی‌توانیم توقع درست شدن حجاب و عفاف را داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امام و رهبری با این تداخل زن و مرد موافق نبودند اما دشمن زیرک بود و همان اوایل انقلاب در دانشکده‌ای با شکلی بسیار مسخره دیوار کشید. طوری که بعد از آن هیچ کس دیگر جرات نمی‌کند بگوید دختر و پسر را جدا کنید. در واقع موضوع لوث شد تا جایی که الان اگر جداسازی در جامعه پیگیری شود، شاید شورش شود.

سلحشور ادامه داد: واقعیت این است که چه بپذیریم و چه نپذیریم، سینما و تلویزیون ما برای جمهوری اسلامی نیست. الان هنرمندان سینما و تلویزیون تعیین‌کننده هستند نه مسئولان. چون تنها نقش مسئولان سرویس‌دهی به هنرمندان است. ما در 32 سال گذشته 32 مسئول فرهنگی داشته‌ایم که عوض شده‌اند. اما آیا می‌شود گفت همه بی‌لیاقت بوده‌اند؟ خیر. پس چرا هیچ‌کدام موفق نشده‌اند؟

کارگردان سریال «مردان آنجلس» گفت: معتقدم سینما هم مثل بانک ربا یا دانشگاه مبانی غربی دارد، ما می‌خواهیم آن‌ها را به زور با اسلام و انقلاب تطبیق بدهیم، در حالی که تا اصول تغییر نکند، وضعیت همین است. فیلمساز ما چون در جایگاه هدایت جامعه است، باید مجتهد باشد نه مطرب و شهرت‌طلب. آقای رئیس جمهور شکم‌های گرسنه، پاهای ترک خورده، رنگ‌های زرد و ... را متوجه می‌شود اما شیطان‌پرست‌ها، خانواده‌های گسسته؛ اعتیاد و ... را خیر. چون در این حوزه نمی‌توان آمار ارائه کرد و پز داد.

وی افزود: به همین دلیل وارد حوزه فرهنگ و هنر نمی‌شوند اما می‌بینیم که دشمن این حوزه را به خوبی فهمیده و می‌گوید اگر یک روز هالیود نباشد، آمریکا هم نخواهد بود. من به آقای دارابی معاون سیما هم گفته‌ام که اگر می‌خواهید وضعیت درست شود، ابتدا سناریوها را زیر نظر اصحاب فرهنگ و علما تصویب کنید و سپس آن‌ها را نقد کنید و بعد جلوی دوربین ببرید. اما مهم این است که نمی‌گذارند چون برای خیلی‌ها گلوگاه است. اما اگر چنین بشود، با همین هنرمندانی که سالم نیستند هم می‌توان درست حرکت کرد.

 

سلحشور در بخش دیگری از سخنانش گفت: با کمی دقت در تلویزیون متوجه می‌شوید که در این حوزه نظارت وجود ندارد و هر کاری که بکنند، کسی نیست که چیزی بگوید. سینماگر خود را تافته جدابافته می‌داند و کسی هم نمی‌تواند چیزی بگوید. مردم به خاطر کار اشتباه و خلاف، مجازات می‌شوند اما هنرمندان این‌گونه نیستند. پس از تجمع جلوی وزارت ارشاد و پایین کشیدن فیلم‌های گشت ارشاد و زندگی خصوصی، فیلمسازان ما دیگر جرات نمی‌کنند فیلم بسازند. قانون در سینما حاکم نیست و مسئول به جای هدایت، حامی است.

وی ادامه داد: دولت در حوزه حجاب و عفا وارد نمی‌شود و می‌خواهد با شامورتی بازی و ورد همه چیز درشت شود. در حالی که ما از قرآن مبانی تعریف کرده‌ایم، برای فیلمسازی و از میان هزاران قصه قرآنی، 100 قصه را انتخاب و 40 سناریو را نوشته‌ایم که از این میان 9 فیلم به عنوان کار اولیه داشته‌ایم. هرجای این مملکت مراجعه کردیم؛ حاضرند برای تونل و فاضلاب فلان جا میلیاردها تومان خرج کنند اما برای طرح تلویزیون که 13 میلیارد تومان پیشنهاد دادیم، قبول نکردند.

وی عنوان داشت: این طرح را مقام معظم رهبری قبول کردند و گفتند 100 میلیون تومان کمک هم به ما می‌کنند اما هیچ کس کمک نکرد. چون خود ما در کشور اسلامی هستیم نسبت به اسلام بی‌توجه هستیم و هرکس کار قرآنی انجام بدهد برایش ارزش قائل نیستیم اما اگر یک هنرپییشه طاغوتی کاری نظیر یوسف را بسازد، در بوق و کرنا می‌کنند.

 

من خبر دارم که در پشت صحنه تولید یکی از سریال‌های تلویزیون که چند سال هم طول کشید، هزار کیلو معادل یک تن تریاک مصرف شده است. ما یوسف را در شرایطی کاملا اسلامی ساختیم و اهل شمال و ویلا و آنتالیا هم نیستیم. مهران مدیری در تولید سریال قهوه تلخ هفته‌ای 2 میلیارد تومان درآمد کسب می‌کند اما هنرمندان انقلاب ما به دلیل نداشتن بودجه باید از ساخت کار صرف نظر کنند.

انتهای پیام/ی


منبع : خبرگزاری فارس


پرهیز نگاه حرام و زنای چشم

 

در خطبه معروفی که پیامبر اکرم (ص) در هنگام آغاز ماه رمضان بیان فرمودند : حضرت امام علی (ع) برخواستند و سوال کردند : بهترین عمل در این ماه چیست؟ پیامبر اکرم فرمود : پرهیز و تقوای شدید از حرام

یکی از حرام هایی که متاسفانه شیوع دارد در فضای اینترنت نگاه حرام و زنای چشم است!


ساواک و حجاب

می دانست از ساواکی ها هستند و می خواهند براش پرونده سازی کنند.
از او پرسیده بودند نظرت در مورد حجاب چیه؟

گفته بود: من که نظری ندارم باید از روحانیت پرسید!

من فقط یه حدیث بلدم که هرکس همسرش را بی حجاب در معرض دید دیگران قرار دهد بی غیرت است و خداوند او را لعنت می کند.

ساواکی ازش پرسید شاه را داری می گی؟

خنده ای کرد و گفت من فقط حدیث خواندم.


شهید محمد منتظر القائم


اتوبوس همگانی یا کبوتر آسمانی

مردی که همسرش و خواهرش با وضع زننده ای بیرون آمده بودند با یک شخص متدین که همسرش چادر بر سر کرده بود روبرو شد وبا ناراحتی به او گفت ؛چرا زن خود را اینقدر محصور می کنی و اورا اذیت میکنی ؟

آن شخص گفت ,دقت کردی ماشین شخصی رو چادر میکشن نه اتوبوس همگانی ؟و از بین ماشین های شخصی هر کدوم که باکلاس تر و شیک تر و زیباتر هست چادر دارن ؟ژیان که چادر نمیخواد ؟

{انتخاب باشما اتوبوس همگانی یا کبوتر آسمانی }


عاقبت شوخی با زن نامحرم

1- پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله:

هر کس با یک زن نامحرم دست بدهد، روز قیامت در غل و زنجیر به محشر وارد می­شود و خداوند دستور می­دهد که او را به آتش جهنم بیفکنند، و هر کس با یک زن نامحرم شوخی کند ، در مقابل هر کلمة حرامی که به او گفته است، هزار سال حبس خواهد شد.

2- امام صادق در حدیث مناهی فرمود: «رسول خدا فرمان داده بود که زن مسلمان با مردان نامحرم بیش از پنج کلمه – که آن هم در موضوعات ضروری باشد- سخن نگوید».

3- پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله:

النّظّر سهم من سهام ابلیس فمن ترکها خوفاً من الله اعطاه الله ایماناً یجد حلاوته فی قلبه؛ نگاه به نامحرم، تیری از تیرهای شیطان است هر کس آن را از خوف خدا ترک کند خداوند حلاوت ایمان را به او می چشاند.

4- پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: «عفُّوا عَن نساء الناس تَعِفَّ نُساءَکم؛

 در مورد زنان مردم عفت بورزید تا دیگران نیز در مورد زنان شما عفت بورزند و زنان شما از تعرض نامحرمان در امان بمانند».

5- پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: تمام چشم­ها در روز قیامت گریان خواهد شد، مگر چشمی که از خوف و عظمت خدا بگرید، و چشمی که از حرام بسته شود، و چشمی که در راه خدا شب­ها بیدار بماند و شب زنده داری کند.

 
6- پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: «هر کس چشمان خود را از نگاه به زن نامحرم پرکند (و با خیال راحت به این نگاه خود ادامه دهد)، خداوند متعال در روز قیامت میخ­های آتشین به چشمان او فرو خواهد برد و بعد از رسیدگی به کار مردم، دستور خواهد داد که او را به آتش جهنم بیندازند»

7- یکی از راویان می گوید در کوفه به زنی قرآن می آموختم، روزی با او شوخی کردم، بعد به دیدار امام باقر (علیه السلام) شتافتم، فرمود: آن که ( حتّی) در پنهان مرتکب گناه شود خداوند به او اعتنا و توجّهی ندارد، به آن زن چه گفتی؟ از شرمساری چهره ام را پوشاندم و توبه کردم، امام فرمود: تکرار نکن.


8- حضرت علی (علیه السلام) : اختلاط و گفتگو مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا و بدبختی خواهد شد ، و دلها را منحرف میسازد.

9- پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله:هر خانمی که خود را معطر و خوشبو کند ( عطر بزند ) و سپس از خانه خارج شود ، همواره مورد لعنت خدا و ملائکه خواهد گرفت ، تا وقتی که به خانه برگردد ، هرچند برگشتش به خانه طول بکشد.

10- پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: شیطان به حضرت موسی (ع) گفت : ای موسی ! با زنی که به تو محرم و یا حلال نیست خلوت مکن ( تنها مباش ) ، به خاطر آنکه هیچ مردی با زن نامحرمی خلوت نمی کند ، مگر این که من همراه آن دو هستم. ( و خودم شخصا آن دو را برای گناه و رابطه نامشروع تحریک و وسوسه می کنم )


11- امام صادق علیه السلام فرمود : هر کس نامحرمی را دید و چشم خود را به طرف آسمان بلند کرد یا بست، خداوند در بهشت، حورالعین بهشتی را به عقدش درمی‌آورد.


12-امام باقر علیه السلام: سخن گفتن با زن نامحرم ، از دامهای شیطان است.